ניקיונות הפסח – האם החלוקה בביתכם שווה?מוצרים שיקלו על המשימה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

האם נטל ניקיונות חג הפסח מתחלק באופן שווה בין נשים וגברים?

הדעות חלוקות: נשים טוענות כי הן מנקות יותר בעוד הגברים מאמינים כי החלוקה שווה.

כך עולה מסקר של מותג מוצרי הניקיון סיף מבית יוניליוור – מעניין!!!

מהסקר עולה כי כולם מנקים את הבית לקראת חג הפסח, ולא מפתיע לגלות שבמרבית בתי האב מנקים בפסח יותר מאשר בשאר ימות השנה. עם זאת, כחמישית מהאוכלוסייה לא מנקים יותר מאשר בימים רגילים ו- 18% כלל לא מפנים חמץ בקרב האוכלוסייה היהודית.

82% מהנשים טוענות כי הן אלו שמנקות את הבית, בעוד הגברים טוענים כי החלוקה בינם לבין הנשים שווה. והילדים? 94% מהנשאלים העידו כי הילדים אינם לוקחים חלק פעיל בניקיון הבית.                                  בנוסף, כמעט כל הנשים מעידות כי הן אלו שמחליטות אילו מותגי חומרי ניקוי לקנות, בעוד כמחצית מהגברים טוענים כי הם מעורבים בהחלטת הקנייה.

ומה לגבי העסקת עוזרת בית? בקרב נשים בגילאי 25 ומעלה עולה כי בעוד שבשנת 2014 39% מבתי האב העסיקו עוזרת בית, בשנת 2016 רק 30% מבתי האב מעסיקים עוזרת בית, ירידה של 9%.

מפתיע לגלות כי רק 10% מאלו שמעסיקים עוזרת בית מאוד מרוצים מתפקודה, בעוד כחמישית אינם מרוצים מעוזרת הבית שלהם. כ-8% מהמעסיקים עוזרת בית העידו כי היא מעורבת בקבלת ההחלטות על מותגי חומרי הניקוי שקונים לבית.

20% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-500 שקלים בחודש על ניקיון הבית ו- 8% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-1000 שקלים בחודש, בעוד שלמעלה ממחצית האוכלוסייה מוציאה עד 300 שקלים בחודש על ניקיון הבית.

*הסקר בוצע באמצעות חברת המחקר Shiluv I²R, בקרב 501 גברים ונשים יהודים דוברי עברית בני 18 ומעלה, במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת, במסגרת סקר אומניבוס אינטרנטי שנערך ב-1 למרץ 2016.

רוצות להקל על פעולת הניקיון ולא משנה מי מכם, הרשו לי להציג בפינכם את הקולקציה של מותג הטיפוח מבית יוניליוור הנמכר בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם.

 CIF

 סדרת מוצרי סיף כוללת מגוון סדרות מוצרים לניקוי הבית: ג’ל סיף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה, קרם סיף לניקוי רב תכליתי, ניקוי כללי, שמפו לרצפות, ספריי לניקוי המטבח, האמבטיה וספריי רב תכליתי.

_______________________

מוצרים זולים במיתוג אישי של שופרסל, יצאו בעיתויי מושלם לפני פסח כדי לחסוך לכם עלויות, מוצרים באריזות גדולות ולבתים גדולים.

שופרסל במוצרי ניקיון במיתוג אישי
שופרסל במוצרי ניקיון במיתוג אישי

מוצרים שיהפכו את המלאכה לקלה ונעימה, ובטח שגם ריחנית יותר. דלי עם מגבונים לניקוי כללי, מטליות לניקוי רצפה, מגבות נייר וכמובן איך אפשר בלי מלכת הניקיון – אקונומיקה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים