לטוס ולטייל בכל מקום בעולם לא חשש, עם MAGNUS לא תדאגו לילדים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

אם פעם הייתם נחרדים לרעיון שהילדים יטוסו לחו”ל לבד, גם אם הם בוגרים מעל גיל 21 ואחרי צבא, עכשיו אתם יכולים להיות רגועים (אנחנו הורים עד כמה שאפשר..) מהיום תוכלו תמיד לדעת היכן הם מטיילים, גם אם זה בקצה העולם, במקום הכי נידח בדרום אמריקה או במזרח הרחוק…  MAGNUS לטוס ולטייל בכל מקום בעולם לא חשש.

חברת MAGNUS  איתור וחילוץ משיקה חידוש טכנולוגי: המכשיר MAGNUS לוויני המאפשר תקשורת חופשית ושיתופי מיקום מכל מקום בעולם.

חברת MAGNUS הישראלית, המתמחה מזה שנים באיתור וחילוץ נעדרים ברחבי העולם, משיקה פתרון טכנולוגי מתקדם ביכולתיו, מכשיר שיאפשר לכל מטייל לשמור על קשר ישיר ולהתריע במקרה מצוקה בלחיצת כפתור בלבד. נשיאת מכשיר במצב דולק מאפשרת איתור גם ללא לחיצה על כפתור ה- SOS. מכשיר איתור לווייני דו כיווני, קטן, קל ונוח לנשיאה המאפשר תקשורת מכל מקום בעולם ללא תלות בתקשורת סלולרית או אינטרנטית. המכשיר מאפשר יצירת קשר מהיר עם המוקד בעת מצוקה וקבלת סיוע מהיר לכל מקום בעולם.

הפונקציות המוצעות במכשיר:

לטוס ולטייל בכל מקום בעולם לא חשש, MAGNUS מכשיר לוויני
לטוס ולטייל בכל מקום בעולם לא חשש, עם MAGNUS
  • שליחת אות SOS למוקד MAGNUS בישראל 24/7, בליווי נתוני מיקום מדויק ע”י לוויני  GPSמכל מקום בעולם.
  • התכתבות חופשית עם כל דוא”ל אוSMS בעולם. כתיבת וקריאת ההודעות מתבצעת על-ידי ממשק לסמארטפון, בהורדת האפליקציה החינמית Earthmate.

 שליחת הודעת “הכל בסדר” – בלחיצת כפתור, המועברת לאנשי הקשר עם מיקום המדויק של המטייל. לחיצה אחת שנותנת חופש, ביטחון ושקט למשפחה ולחברים.

  • חיבור לרשתות חברתיות אפשרות שיתוף פוסטים מכל מקום ישירות לחשבון Facebook/Twitter, בלחיצת כפתור אחת.
  • יכולת איתור ומעקב מרחוק התרמילאי לא חייב לבצע שום פעולה, למעט השארת המכשיר דולק, כדי שנוכל להפעילו מרחוק ולקבל עדכוני מיקום בזמן אמת.

נתונים על מכשיר:

המכשיר עמיד במים, בזעזועים, בתנאי שטח קשים כמו כן המכשיר פועל באמצעות שתי סוללות אצבע רגילות ללא צורך בטעינה, מידות המכשיר הן 86*72*44 מ”מ – כגודל אגרוף כף היד ומשקלו הינו 230 גרם כולל סוללות.  המכשיר עמיד בטווח טמפרטורה של 20- עד 70+, ומופעל באמצעות סוללות AA ליתיום או אלקליין.
במידה והמכשיר פועל כל היום (בזמן תנועה) וכבוי בלילה, הסוללות מחזיקות עד כשבועיים
.

אודות החברה:

MAGNUS פועלת בתחום איתור וחילוץ נעדרים בעולם למעלה מ- 20  שנים ונחשבת למובילה בעולם בתחומה.

החברה משלבת ידע, ניסיון, קשרים בינלאומיים וכוח אדם מיומן ומקצועי, המאפשר מהירות תגובה עוצמתית של כלל פעולות האיתור והחילוץ בכל זמן ובכל מקום בעולם, לצד הכרות מעמיקה עם אופי המטייל הישראלי וצרכי משפחותיהם ברגעי משבר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים