חדש בקולנוע שומרי הגלקסיה- יצירה גאונית מעולם הקומיקס

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
שומרי הגלקסיה

שומרי הגלקסיה – יצירה גאונית. לצלול לתוך עולם רווי דמיון, דמויות מרתקות, טקסט שנון מלא הומור ורגש. הסרט של חופשת הקיץ, עכשיו בקולנוע בעיתויי נפלא, להעלם לשעתיים קסומים לשכוח מהכל 

אל תפספסו! סרט שכל המשפחה תהנה ממנו. הסרט nופץ ע”י פורום פילם בבתי הקולנוע מ-31.7.2014 מוצג בדו-ממד, תלת ממד ו- IMAX

בימוי: ג’יימס גאן תסריט: ג’יימס גאן, ניקול פרלמן , ע”פ הקומיקס של דן אבנט ואנדי לאנינג הפקה: קווין פייג מוסיקה: טיילר בייטס  צילום: בן דיוויס. מהאולפנים שהביאו לכם את ‘איירון מן’, ‘תור’, ‘קפטן אמריקה’ ו’הנוקמים’ מגיע צוות חדש הישר מהחלל- ‘שומרי הגלקסיה’.

בהשתתפות:

כריס פראט- פיטר קוויל/ סטאר לורד, בראדלי קופר- רוקט ראקון, וין דיזל- גרוט, ג’ון סי ריילי- רומן דיי, גלן קלוז- נובה פריים ריל, זואי סלדנה- גאמורה ארה”ב 2014  יחסי ציבור:אריה ברק – כרמל רבינוביץ

תקציר הסרט:

“שומרי הגלקסיה” של מארוול היא הרפתקת חלל אפית מלאת אקשן שמרחיבה את העולם הקולנועי של מארוול אל הקוסמוס! ההרפתקן פיטר קוויל הופך למטרה של צייד ראשים אכזרי אחרי שגנב אבן שמימית ומיסתורית שהייתה שייכת לרונאן, נבל המאיים על היקום כולו.

כדי להתחמק מרונאן העקשן, קוויל נאלץ לכרות ברית עם רביעיה של יצורים מיואשים: רוקט-ראקון בעל אקדח, גרוט- יצור אנושי דמוי עץ, גאמורה הקטלני והאניגמטי ודראקס המשמיד בעל יצר נקמה. כשקוויל מגלה את כוחה האמיתי של האבן השמימית והאיום על הקוסמוס שהיא טומנת בחובה, הוא חייב לעשות כמיטב יכולתו ולכנס את יריביו לשוד נואש אחרון-  שיכריע את גורל הגלקסיה.

מספר קומיקס למסך הגדול

שומרי הגלקסיה הוצגו לראשונה ב-1969 כצוות גיבורים במאה ב-31 – כל גיבור הוא האחרון מסוגו. לרעיון ליצור פרויקט קולנועי מהקונספט הזה היו הרבה מקדמים טובים – זו לא רק קבוצה של דמויות יוצאות מן הכלל בתוך עולם מדהים, אלא גם הזדמנות לחקור צד אחר של העולם של מארוול, בן זמנו של הנוקמים, וכמוהו – רחב יריעה ומלא הומור ואקשן.

היתה התענינות רבה מצד אולפני מארוול לעשות אפוס חללי ולהרחיב את היקום הקולנועי שלהם בכיוון אחר. אומר המפיק קווין פייג: “שומרי הגלקסיה הוא הסרט המאתגר ביותר שעשינו מאז ‘איירון מן’ ובדיוק מהסיבה הזו זה הסרט הכי מלהיב שעשינו מאז ‘איירון מן’. זה אומר שאנחנו יכולים להפתיע אנשים ולהצליח מעבר לציפיות. כשהלכתי לקולנוע בתור ילד רוב הדמויות – אינדיאנה ג’ונס, מרטי מקפלי, הגרמלינס – היו חדשות לגמרי עבורי ולא שמעתי עליהן קודם לכן. אני אוהב את הרעיון להציג מקוריות ולמרות שזה מבוסס על הקומיקס המעולה שהיה, בגלל שמעט אנשים מכירים את הקומיקס הזה, אני מקוה שזה מרגיש מאד חדש ומאד מרענן באותה הדרך שכל הסרטים האלה בשנות השמונים היו עבורי כשהייתי ילד.”

אחד הדברים שהכי הלהיבו אותנו לגבי שומרי הגלקסיה”, אומר המפיק האחראי ג’רמי לאטצ’אם “היה שהדמויות הם לא גיבורים אלא חבורה של פורעי חוק שנפגשים בכלא. הם חבורה של אנוכיים שאכפת להם רק מעצמם ולא מאף אחד אחר. ועדיין, על כתפי החבורה הזו עומד גורל הגלקסיה כולה ואין להם ברירה אלא לחבור יחד ולהציל אותה.

שומרי הגלקסיה
שומרי הגלקסיה

על הבמאי והשחקנים

ג’יימס גאן (במאי/תסריטאי)

בשנת 2002 כתב גאן את התסריט ללהיט סקובי-דו שהרוויח מעל 300 מיליון דולר בארה”ב. בהמשך כתב גאן את התסריט לסרט המדובר “שחר המתים”. בשנת 2006 כתב וביים את סרט הבכורה שלו בתור במאי “Slither” שנבחר כסרט האימה הטוב לשנת 2006. לאחרונה כתב וביים גאן את הסרט העצמאי “Super” בכיכובם של אלן פייג’, ליב טיילר וקווין בייקון.

בראדלי קופר- רוקט ראקון

מועמד לשני פרסי אוסקר על שני סרטים בהם שיחק בשנתיים האחרונות: ‘חלום אמריקאי’ ו’אופטימיות היא שם המשחק’, שעליהם גם מועמד לפרסי גלובוס הזהב ובאפטא. עם ניסיון רב בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, בראדלי קופר הוא אחד מהשחקנים הכי מבוקשים בדורו. שיחק ברטים: ‘בדרך לחתונה עוצרים בווגאס’, בסרט ההמשך ‘בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק’, ובסרט השלישי ‘האנגאובר 3- חוזרים לוגאס’. בנוסף שיחק בסרטים ‘המילים’ וכמו כן כיכב בסרט ‘ללא גבולות’ לצדם של רוברט דה נירו ואבי קורניש. בין סרטיו הנוספים המצליחים נמנים: ‘צוות לעניין’, ‘ניו יורק, אני אוהב אותך’ ו’הוא פשוט לא בקטע שלך’.

וין דיזל- גרוט

שיחק לאחרונה בסרט ‘רידיק’. בנוסף שיחק בסרטים: ‘להציל את טוראי ראיין’, ‘חדר לחץ’, ‘פיץ’ בלאק’ וסרט ההמשך בסדרה ‘רידיק: המסע מתחיל’. דיזל מיקם את עצמו כדמות בולטת בסרטי אקשן עם עשיית סדרת הסרטים ‘מהיר ועצבני’ ואחריה ‘xXx’. סרטים נוספים בהם שיחק: ‘גבר מי שמטפלת’, ‘התעוררות’, ‘מילה של גבר’ ועוד.

זואי סלדנה- גאמורה

זואי היא אחת הכוכבות העולות המבטיחות בהוליווד, שבנתה לה מוניטין מגוון ומכובד כשחקנית שמשתתפת בפרויקטים מבטיחים ומעוררים תשוקה. תפקידה הזכור ביותר הוא בסרט ‘אווטאר’, מותחן מדע בדיוני שזכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר וכן הפך במהרה להיות סרט הקולנוע הכי רווחי אי פעם. פרסומה של סלדנה עלה שלב כשכיכבה בסרט שובר הקופות של ג’יי ג’יי אברמס, ‘סטאר טרק’, שהיה מועמד לארבעה פרסי אוסקר. כמו כן כיכבה בסרט ‘קולומביאנה’ ובסרט ‘המילים’ ובימים אלה מצטלמת לסרטי ההמשך של “אווטאר”.

תתמוגגו מהנאה.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים