הגליל העליון מחכה לכם! בלי מקל ובלי תרמיל בואו איתי לגליל…

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הגליל העליון מחכה לכם, לא בגלל “מגרש השדים”, הנוצרי מאפריקה שהחליט להעלות לישראל ולהביא לכאן את כל מעריציו מהעולם לאזור הגלילי בארץ הקודש…

הגליל העליון פשוט חבל ארץ קסום, שקצרה היריעה מלהמליץ על כל המקומות היפים יחד בכתבה אחת.

מקדישה לכם קוראים ומנויים, המלצה לסיור קצר ומושלם אותו ערכנו קבוצת עיתונאים ובלוגרים חובבי טיולים. תיירנים בארץ ישראל היפה שלנו.

הסיור החל בנקודת ממכר למוצרי שמן זית וטחינה במרכז המבקרים של סבא חביב, המגיש קפה ותה מתוק ביותר וטעימות חינם לאורחים ולרוכשים מוצרים.

GALIL MOUNTAIN WINER

נוף גפני הגליל, הנשקף ממרכז מבקרים קבוץ יראון, ההמלצה שלי רות ברונשטיין
נוף גפני הגליל, הנשקף ממרכז מבקרים קבוץ יראון

יינות הרי הגליל גולת הכותרת לתוצרת חקלאית גלילית מעוררת השראה. יינות איכותיים שהפכו להצלחה ישראלית. במרכז המבקרים בקבוץ יראון נוף קסום של גפנים, לצד טעימות משכרות ומענגות. כל הגפנים של היקב הם מגידולי הכרמים שבאזור הגליל. ההיסטוריה של יצור היין מתחילה כאן בשנת 2000 ולפני שלוש שנים החל חזון לבר קיימא של שימור הסביבה למציאות, הלכה למעשה. בכרמים משתמשים במינימום השקיה, ריסוס ביולוגי, מפרידים את הפסולת כאשר חומר הגלם העיקרי, הכרמים הם בעצם טיפוח הטבע ושמירתו, חלק מחיי היקב השגרתיים. במרכז המבקרים ובסביבת היקב המטופח והיפה תערוכה ססגונית ואסתטית של פסלים בגודל ריאליסטי, עשויים מחומר ממוחזר. בליל של פיסות נייר משומשים מיצב חזותי אמנותי, המציג את האני מאמין של המקום – יצירה מהטבע.

רוב התוצרת כיום, % 80 מהתוצרת נמכרת בארץ ו20% לאירופה, ארה”ב ויפן. המכירות בסימן עלייה מתמיד.

יין הרי הגליל,מרכז מבקרים קבוץ יראון, ההמלצה שלי רות ברונשטיין 106il לייף סטייל מגזין תירות
יין הרי הגליל,מרכז מבקרים קבוץ יראון, ההמלצה שלי רות ברונשטיין

היינות איכותיים בעלי ארומה, מרכז המבקרים מצוי בלב האזור הטבעי קסום, עבורי הוא לא פחות מטוסקנה הידועה בכרמיה היפים.

במרכז המברכים של יינות הרי הגליל, עורכים סיורים לקבוצות, חברות  או משפחות, סיור שעורך כ 40 דקות עד שעה.  הסיור כולל הסבר על ייצור יין, סיור בכרמים ובמפעל ייצור היין המתקדם והעצום בגודלו, בעל מכלים ענקיים ושלל חביות, צפייה בסרטון. המקום כשר.

לתיאום: 04-6868740

שעות ביקור מ900-17:00 בימי שישי מ9:00-16:00

WWW.GALILMOUNTAIN.COM

חוות בת יער – אהבה בקצה היער.

החווה הפסטורלית שוכנת במעלה יער בירייה, לצד חורש טבעי של עצי אורן וארזים. מיקום אטרקטיבי למבקרים, בסמוך לעיר צפת ואזור עמוקה, המוכרים לנו מקברו של רבי יונתן בן עוזיאל, בעל הסגולות לפי הדת לברכת זיווג, מהווה עליה לרגל של ציבור רב.

חוות בת יער נקודת יציאה למסלולי טיולים, בעלת מסעדת גרומה בסגנון בשרים אמריקאי STEAK HOUSE –

חוות בת יער, גליל עליון ההמלצה שלי רות ברונשטיין 106il לייף סטייל מגזין תירות
חוות בת יער, גליל עליון ההמלצה שלי רות ברונשטיין 106il לייף סטייל מגזין תירות

החווה הכפרית והאותנטית מציעה שלל פעילויות: רכיבה על סוסים, לינת שטח תחת כוכבים, לייזר אקסטרים עם מערכת ממוחשבת. פארק חבלים אתגרי, טיולי ג’יפים, אירועי גיבוש, אירועי משפחה, ימי הולדת ועוד. פעילויות בהתאמה לכל משפחה.

כל הטיולים המאורגנים ע”י החווה יכולים להיערך משעה ועד יומיים. ניתן אמנם להגיע רק לאכול במסעדה הרומנטית המשקיפה לנופי העמק המוריקים, אך חשוב שתדעו כי החווה מפיקה אירועים לקבוצות, כנסים ולמשפחות. לחווה מטבח כשר ומיוחד הפועל בנפרד רק לצורך עריכת אירועים, מטבח המארח שירותי קייטרינג כשר. המסעדה STEAK HOUSE עובדת כל השבוע ואינה כשרה, אך קיימים שתי מערכות נפרדות מטבח לצורך אירועים כשר ומטבח אחר של המסעדה בלבד.

בביקורינו נהניתי במיוחד מנזיד המבושל בשטח, לשמחתכם השף מציין כי זהו מתכון מקומי שלא ישתנה כאן. חוות הסוסים פעילה ומזמינה אתכם לרכב במשך כל ימות השנה.  מחיר לסוס לרכיבה לשעה כ 140 ש”ח גם לחסרי ניסיון, אפשרות לימוד ותרגול רכיבה באזור. כל הפעילויות בתאום מראש.

04-6921780 www.batyaar.co.il

אחוזת דוברובין – המקום בו ההיסטוריה מתכתבת עם הלייף סטייל.

אחוזת דוברובין, הגליל העליון, ההמלצה שלי רות ברונשטיין 106il לייף סטייל מגזין תירות
אחוזת דוברובין, הגליל העליון, ההמלצה שלי

אחוזת דוברובין, מבנה מטופח ויפה, פותח חלון להיסטוריה. אחוזת דוברובין עדות לתקופת קום המדינה, עוד מלפני 150 שנה. מדובר על אזור שופע עוד מתקופת המאה ה19 (טרום הרצל) בהחולה  ב 1872 פוגשים המבקרים את האחים מזרחי וב 1883 מגיעים שליחים ורוכשים ממנו את האדמות. 25 שנה מאוחר יותר מתחילה המושבה לצמוח, אליה באה משפחת דוברובין שרוכשת את החווה ופותחת צוהר לעליה נוספת כמו הנוצרים הרוסים שחלקם מצטרפים לעם הישראלי היהודי. סיפור בתוך סיפור. האתר מהווה מרכז מורשת ששוחזר לקראת 100 שנה לישוב, במתכונת של חצר איכרים. במקום פועל גן אירועים בתוך המדשאה הגדולה ובבניין לשימור כדי לאפשר להתפרנס מהמקום. כאן מעבירים למבקרים הסבר על ההיסטוריה של המקום, צופים בסרטון של 12 דקות בשפות רוסית ואנגלית וגרמנית. דיי להסתובב כאן כדי לחוש את האווירה של התקופה בסגנון הבניה, החלונות, החפצים, הצמחיה, עצי הפרי העתיקים. ההמלצה שלי – ביקור שאסור לפספס אחוזת דוברובין

מצפה נמרוד ז”ל

מצפה נמרוד- ראש פינה הגליל העליון, ההמלצה שלי רות ברונשטיין 106il לייף סטייל מגזין תירות
מצפה נמרוד- ראש פינה הגליל העליון, ההמלצה שלי

מצפה נמרוד נקודת תצפית מרגשת וקסומה, בראש פינה. נקודת תצפית וגלעד לזכרם של נופלים. מצבות ואתר מורשת המנציחה את בננו קורבנות המלחמה לצד סיפור מרגש הנשמע מפי מר חזי, אביו של נמרוד שגב ז”ל. המצפה מעורר כאב על הבנים שנפלו בטרם עת, אשר בזכותם כולנו זוכים להמצא כאן וליהנות מיופייה של ארצנו. חשוב לבקר במקום חשוב ומושקע זה, תרומת נדיב קנדי שבחר להיות אנונימי מציגה דגל קנדה כעדות לתרומתו. מרגש ויפה כאן, ההמלצה שלי לשלב תצפית במצפה נמרוד שבראש פינה,

לסיום – תירות בגליל העליון, תכניות פתוח עתידיות באזור

לגליל מגוון עצום של מקומות לביקור, לחיצה תוביל אתכם לאתר.

כושי מאיר לוי מנכ”ל החברה הכלכלית גליל עליון מציין: באזור יתקיימו בקרוב פרויקטים תיירותים רבים וחדשים, אחד מהם פתיחתו של מלון גליליון בימים אלו בכניסה לאגמון החולה. פיתוח בשיתוף משרד התיירות, לתעלה המזרחית של הנחל הירדן המתפתל כולל חניון יום ולילה, מצד אחד אקולוגי ומצדו השני יהיה פתוח לקהל, פרויקט ענק שהקמתו תערוך מספר שנים. השקעה בפרויקט איילת השחר – למוזיאון חי. כמו כן מוסיף כושי מאיר לוי כי קק”ל משקיעה במרכז המבקרים מסביב לכל אגמון החולה כדי להפוך את האזור לאתר הצפרות המוביל בעולם.

ההמלצה שלי לטייל באזור הגליל העליון המחכה לכם במלוא תפארתו, במיוחד בעונה זו.

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים