המלצת השבוע: מסעדה שהיא “חלום ליל קולוני” בירושלים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ביקור במלון אמריקן קולוני היוקרתי בלב ירושלים זו חוויה בפני עצמה, התחושה הראשונה שמלווה אותנו מהכניסה היא שהגענו לחלקת האלוהים החלומית, לפינה טוסקנית קסומה, עם גנים מטופחים שופעים גווני ירוק ופריחה אין סופית, מבני המלון מבחוץ מעוצבים אמנם באבנים ירושלמיות אך בעלי ציוויון וסגנון רומי קלסי בעלי קשתות וסימטריה ארכיטקטונית שיוצרת הרמוניה עיצובית המשרה אווירה שלווה מרגיעה ופסטורלית. שילוב אותנטי בין עתיק למלכותי מודרני. 

106 ישראל לייף סטייל, אמריקן קולוני

המקום משדר יוקרה וסטייל, במסעדות וברחבי הגנים, המרפסות והלובי תפגשו תיירים מכל רחבי העולם. קסמו ויופיו של המקום הפכו אותו ברבות השנים למקום מפגש המבוקש על ידי ידוענים בעלי ממון רב מהעולם של מפורסמים, עשירי עולם, ביניהם פוליטיקאים בעלי שם, שגרירי מדינות זרות, עיתונאים ואושיות תרבות מובילות דוגמת טוני בלייר, ריצ’רד גיר, בוב דילן, סר וינסטון צ’רצ’יל, ג’ורג’יו ארמאני ועוד. כמובן שכעת גם אנחנו נמנים עם האורחים שבקרו כאן….

106 ישראל לייף סטייל, אמריקן קולוני
106 ישראל לייף סטייל, אמריקן קולוני

אמריקן קולוני משתייך לארגון היוקרתי The Leading Hotels of the World, המחייב את חבריו הנבחרים בקפידה תוך שמירה על רמת שירות ואירוח מהגבוהים בעולם

יתרה מכך, בשנת 2013 נבחר מלון אמריקן קולוני למלון הבוטיק המועדף ביותר בישראל על פי ארגון התיירות הנחשב World Travel Awards. לא בכדי פיסת האדמה שנראת כמו חלקת האלוהים שבתה את ליבנו ובעצם רק הגענו למקום כדי להתרשם וליהנות מהאווירה הרומנטית בגן המסעדה….

106 ישראל לייף סטייל, אמריקן קולוני
106 ישראל לייף סטייל, אמריקן קולוני

להפתעתנו מסתבר שהמלון יוצא במבצע אטרקטיבי במיוחד לכבוד קיץ 2015 לתיירים ישראלים כמונו לאלו המעוניינים במלון בטעם של חו”ל, כולל בסופ”ש.

106 ישראל לייף סטייל, אמריקן קולון
106 ישראל לייף סטייל, אמריקן קולון

1200 ₪ ללילה על בסיס  BB עבור חדר סופריור יחיד/זוגי

1500 ₪ ללילה על בסיס  BB עבור חדר דלוקס פאשה יחיד/זוגי

בהחלט מתאים לכיסו של התייר הישראלי כמונו המורגל למחירים גבוהים בבתי המלון, על אחת כמה וכמה במלון כזה יוקרתי יפה ומרשים.

 

 

93 חדרי מלון הנחלקים לשישה סוגים שונים, חמש מסעדות וברים המציעים לסועדים מגוון רחב של טעמים ואווירות:  ערבסק, ואל (Val’s Brasserie):  בר המרתף: מקום  אינטימי ומרגיע הניחן באווירה מזרחית מהמאה ה-19. בר הקיץ: בר עונתי המגיש משקאות צוננים, מנות ברביקיו ומאפי שף איטלקיים בלב הגן המוריק, קפה הטרסה: למשקאות, נשנושים ושיחות נפש, נמצאת בסמוך לחנויות המלון

The American Colony Hotel, Jerusalem צילום: מיקלה בוריסטי עוזיאלי
The American Colony Hotel, Jerusalem צילום: מיקלה בוריסטי עוזיאלי

אפרופו לסיום: מלון אמריקן קולוני הוותיק בעיר, שימש בעבר כארמונו של הפאשה בירושלים, ה”המלצה שלי” לבקר כאן גם אם לא לנים, ישיבה באחת המסעדות של המלון על כוס בירה ופיצת שף משובחת עם הנוף הפסטורלי והרומנטי בהחלט משכרת את הלב, מלון אמריקן קולוני הבחירה שלי.

מלון אמריקן קולוני, רח’ לואי ונסן 1, ירושלים

2 דקות ברגל מכביש מס’ 1, 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה.

http://www.americancolony.com

למידע והזמנות  02-6279777 | reserv@amcol.co.il   למקומות ואטרקציות בירושלים בהמלצה שלי לחץ:  –

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים